Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 10:15:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/18370 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Laimjala küla, Vallamaja (Laimjala 
mõis: lasteaed-algkool, valla teenuskeskus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada ehitusloa eelnõu. Vastavalt 
Valla ja Terviseameti vahelisele telefonivestlusele sai esimesel ringil 
projekt koos läbi vaadatud ja Terviseameti märkused valla poolt 
projekteerijale edastatud: Terviseametilt laekunud märkused projekti kohta: 
Seletuskirjast ei loe välja laste arvu lasteaias/koolis? Lisada 
korruseplaanile lasteaia rühmaruumide funktsioonide seletused (magamine, 
mängimine, söömine jne) Esitada ventilatsiooni projektis arvutuslikud 
ventilatsiooni õhuvooluhulgad. Vastus: URMAS LUURE (06.03.2024) Kasutajate 
arv hoones on TO-seletuskirjas. Lisatud ka hoone algandmetesse. Hoones 
viibivate nimeste arv on kuni 70 inimest, millest kooliõpilastele on ette 
nähtud 20 kohta ja lasteaia rühmad vastavalt 16 ja 12 last kokku 28 lapsele. 
Lisatud plaanidele ruumide nimetused Ventilatsiooni projekt edastatud eraldi 
proejktina

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26908388>  (menetlus nr: 
406078), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister